rutas turisticas actividades gastronomia marina alta costa blanca

Passaport Marina Alta

Tots
Gratuït
Sense informació

El recorregut comença en el mateix poble de la Carroja, des d’on comença un camí que baixa en arracada cap al riu Gallinera. Aquest camí és l’assagador de la Carroja, camí destinat al ramat.

Continuem el camí del riu (en època de pluges no es pot realitzar) i el creuem, de seguida hi ha una senda empedrada, en escala lleugera, que puja a la dreta. El camí ens portarà a les portes del primer corral. Des del primer corral una senda ens acosta als altres dos.

La senda que ens ha portat al corral continua cap a l’est fins a arribar al barranc de les Coloms, on es capbussa per a després ascendir ja a l’altra banda del barrancó. La senda continua i arriba al camí de la Solana. Des d’ací es pot fer la volta per Benissivà, travessant, de nou, el riu Gallinera.

De Benissivà tornarem al punt d’eixida, per la ruta dels 8 pobles.

Contacte i Localització

La Vall de Gallinera

Este Website utiliza cookies y/o tecnologías similares estrictamente necesarias para que el usuario obtenga una correcta navegación por el sitio web. Más información en Política de cookies...